Επιτυχής διείσδυση στην ελληνική και διεθνή αγορά εργασίας

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας έχει κατά την εικοσαετή πορεία του καταφέρει να κατακτήσει αναμφισβήτητα μία υψηλή θέση στην αγορά εργασίας και χαίρει της εκτίμησης των εταιριών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Οι απόφοιτοι του Τμήματος, με εχέγγυα το όνομα του Τμήματος και την επιστημονική γνώση που το Τμήμα προσφέρει, απορροφούνται από την αγορά εργασίας, καταλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης που άπτονται του αντικειμένου των σπουδών τους και των ενδιαφερόντων τους. Σήμερα περισσότερο από ποτέ η επιστημονική κατάρτιση στελεχών στο Μάρκετινγκ και την Επιχειρησιακή  Επικοινωνία μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας και να βοηθήσει τα αυριανά στελέχη να ανταπεξέλθουν επιτυχώς στις εκάστοτε επιχειρηματικές συνθήκες.

Προφίλ αποφοίτων στο κοινωνικό δίκτυο LinkedIn

Μια έρευνα στο κοινωνικό δίκτυο LinkedIn στο προφίλ περίπου 500 χρηστών, που είναι σήμερα συνδεδεμένοι με την ομάδα του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, κατέδειξε ότι οι απόφοιτοι του τμήματος κατέχουν καίριες θέσεις σε εταιρίες του ιδιωτικού και ευρύτερου δημόσιου τομέα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, σε αντικείμενα όπως (αναφέρονται ενδεικτικά): marketing manager, sales manager, senior product manager, brand manager, business planning supervisor, business unit director, consultant, account executive, senior advertising executive, human resources manager.

 

 «Ρόλος μου η μετατροπή του marketing plan του τμήματος pet food σε business tactics για το κανάλι των supermarkets και η επανατροφοδότηση με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς. Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας παρέχει όλη τη θεωρητική γνώση για να μπορέσει κανείς να αφομοιώσει και να κατανοήσει τα παραπάνω.» (Ραδιώτης Θοδωρής, Regional Sales Development Manager, Nestle Hellas, Έτος αποφοίτησης 2001) «Αποφοίτησα το 2004 από το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το 2005 ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο Management School του Lancaster University της Μ. Βρετανίας με αντικείμενο το IT Management and Organizational Change. Ξεκίνησα να εργάζομαι στη Google Ευρώπης με έδρα το Δουβλίνο της Ιρλανδίας το 2008 ως Ad Sense Account Manager. Σήμερα είμαι Team Leader στο τμήμα Online Partnerships.» (Νώντας Παπαδημητρίου, Adsense Account Manager, Google, Ιρλανδία, Έτος αποφοίτησης 2004)

 

«Εργάζομαι στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Phaistos Networks Α.Ε., εταιρίας ανάπτυξης λογισμικού και εφαρμογών για Internet και κινητά. Το πτυχίο μου από το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνδυασμό με τις υψηλές βαθμολογικές επιδόσεις κατά τη διάρκεια των σπουδών μου, αποτέλεσαν την «προίκα» μου για να εισέλθω στην αγορά εργασίας και να εργαστώ πάνω στο αντικείμενό μου.» (Μετοχιαννάκη Άρτεμις, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Phaistos Networks A.E., Έτος αποφοίτησης 2008) «Εργάζομαι ως Category Planner στα κεντρικά γραφεία της Stanley Black & Decker Inc. στις ΗΠΑ. Μετά την αποφοίτησή μου από το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ξεκίνησα στην Black & Decker και μέσω της ενεργούς συμμετοχής μου σε δια-τμηματικά projects κατέληξα στο ρόλο της υπεύθυνης Μάρκετινγκ.» (Βασιλική Γεωργακάκου, Category Planner Consumer Power Tools & Outdoor Products - Lowe’s, ΗΠΑ, Έτος αποφοίτησης 2004)

Ενδεικτικά παρατίθενται κάποια ονόματα εταιριών στις οποίες απασχολούνται απόφοιτοι του Τμήματος: 3M, Altec Telecoms, Barclays Bank, Cadbury Hellas, Carefour, Citibank, Colgate Palmolive, Diageo Hellas, EMC Hellas, Eurobank, Fleria, Friesland, Helewtt Packard, Henkel, Intrasoft, Kraft Foods, Microsoft, Nestle, Philip Morris, Procter & Gamble, Research International, Sarah Lawrence, Shell Oil Company, SONY, Sun Microsystems Hellas, Tasty Foods, Unilever, Vodafone, Xerox, Αγροτική Τράπεζα, Γενική Τράπεζα, Δάφνη Επικοινωνίες, Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Ελληνικά Ταχυδρομεία, ΕΥΔΑΠ, Ιωνική & Ξενοδοχειακή Επιχείρηση, ΟΤΕ, Τράπεζα Ελλάδος, Υπουργείο Εσωτερικών, Υπουργείο Οικονομικών, ΧΑΛΚΟΡ.

Η συμβολή της Πρακτικής Άσκησης στην εξέλιξη των αποφοίτων

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, στην προσπάθεια του να διευκολύνει τη μετάβαση από το πανεπιστήμιο στην αγορά εργασίας και να συμβάλλει στην επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του, προσφέρει στους φοιτητές του την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση κατά τα τελικά στάδια των σπουδών τους. Μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει συνολικά 718 3ετείς/4ετείς φοιτητές στο Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης. Η πρακτική άσκηση αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία για τους φοιτητές απόκτησης εργασιακής εμπειρίας στο αντικείμενο των σπουδών τους προ της αποφοίτησης τους. Οι εταιρίες που έχουν επιλέξει να συνεργάζονται με το Τμήμα είναι πολλές και οι εντυπώσεις που αποκομίζουν οι εταιρίες συνεργαζόμενες με αποφοίτους μας είναι εξαιρετικές. Ενδεικτικό αυτού αποτελούν οι πολυάριθμες προτάσεις που έχουν γίνει στους φοιτητές μετά το πέρας της πρακτικής άσκησης για να συνεχίσουν να εργάζονται ως μόνιμοι εργαζόμενοι από εταιρίες όπως: 3Μ, Johnson & Johnson, Δάφνη Επικοινωνίες, Καριέρα, L’oreal, ICAP, Εκδόσεις Ψυχογιός, Α.Γ. Πετζετάκις, Antenna ΤV, Sara Lee Coffee & Tea, Avon Cosmetics Greece, SKF Hellas, E-Travel (Pame Diakopes), TFC, Ferrero, Fiat, PR Τeam Δημόσιες Σχέσεις, Tasty Foods.