Tμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ
(1992-2001)

Το τμήμα πήρε για πρώτη φορά φοιτητές το ακαδημαϊκό έτος 1992-1993 με τη μετονομασία του σε Τμήμα  Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης του το τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ αναδείχθηκε το δημοφιλέστερο τμήμα της τέταρτης δέσμης και παραμένει σήμερα να είναι ένα από τα δημοφιλέστερα τμήματα στον οικονομικό-διοικητικό επιστημονικό χώρο. Στην πρώτη συνεδρίαση της προσωρινής Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ για το ακαδημαϊκό έτος 1992-93 στις 7/9/1992 εγκρίθηκε ο πρώτος Οδηγός Σπουδών του Τμήματος με τις ειδικεύσεις: α) Επιχειρησιακή Έρευνα/Διοικητική Επιστήμη (Management Science), β) Μάρκετινγκ και γ) Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις. Την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 1992 έγινε η πρώτη υποδοχή των πρωτοετών φοιτητών του τμήματος ενώ πρώτη πρόεδρος των τακτικών Γενικών Συνελεύσεων του τμήματος εκλέγεται το Μάρτιο του 1993 η καθηγήτρια Μαρία Κωνσταντοπούλου.

1992

1992

Το 1992 δημιουργήθηκε το Εργαστήριο Πολυμέσων και Επικοινωνίας χάρη σε ένα μεγάλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ODILE: Open and Distance Lear...

Περισσότερα

1995

1995

Στην προσπάθεια του το τμήμα να τιμήσει διεθνώς καταξιωμένους καθηγητές στο επιστημονικό αντικείμενο που θεραπεύει, αναγόρευσε την 14η Μαρτί...

Περισσότερα

1997

1997

Το 1997 ιδρύθηκε το Εργαστήριο Επιχειρησιακής Επικοινωνίας και Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων με διευθύντρια την καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή ...

Περισσότερα

1998

1998

Στις 23 Ιουνίου 1998 (ΦΕΚ 628 Τ. Β’) εγκρίνεται το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με νέες Τεχνολογίες»...

Περισσότερα

1999

1999

Το 1999 ιδρύθηκε το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΦΕΚ 179, Τ. Α’ 6 Σεπτεμβρίου 1999) στο οποίο εντάχθηκαν μέλη ΔΕΠ του τμήματ...

Περισσότερα

2000

2000

Το 2000 ιδρύθηκε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (A.La.R.M.  Athens Laboratory of Research in Marketing) με διευθυντή τον καθηγητή Γεώργιο Αυλωνίτη...

Περισσότερα