Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
(2002-2012)

Το Τμήμα μετονομάσθηκε σε Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας τον Ιούνιο του 2002 (ΦΕΚ 152, Τ. Α’, 28 Ιουνίου 2002). Στην 8η συνεδρίαση της Γενικής Συνέλευσης του τμήματος, που έγινε στις 4 Ιουνίου 2002 αποφασίστηκε το Πρόγραμμα Σπουδών του τμήματος. Το πρόγραμμα αποτελείτο από τρεις κατευθύνσεις: Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Μικτή Κατεύθυνση, σε περίπτωση που ο φοιτητής ήθελε να εξασφαλίσει μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών.

2002

2002

Στις 16 Οκτωβρίου 2002 αναγορεύεται σε επίτιμο διδάκτορα του τμήματος ο καθηγητής του πανεπιστημίου Tilburg της Ολλανδίας Geert Hofsted...

Περισσότερα

2003

2003

Στις 2 Απριλίου 2003 στην Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου μας, το τμήμα πραγματοποίησε εορταστική εκδήλωση για να τιμήσει τη συμπλήρω...

Περισσότερα

2004

2004

Στις 8 Οκτωβρίου 2004 αναγορεύεται σε επίτιμο διδάκτορα του τμήματος ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Harvard (Harvard Business School) τω...

Περισσότερα

2006

2006

Το Τμήμα διοργάνωσε στις 23-26 Μαΐου 2006 το 35ο Ετήσιο Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy – EMAC...

Περισσότερα

2008

2008

Το Τμήμα και το Russ Berrie Institute for Professional Sales του William Patterson University (USA) διοργάνωσαν από κοινού το 2ο παγκόσ...

Περισσότερα

2008

2008

Η ανάληψη της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC) από τον καθηγητή Γεώργιο Αυλωνίτη για τη διετία 2008-10 αποτέλεσε μί...

Περισσότερα

2010

2010

Την Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008 στο Ξενοδοχείο Athens Hilton, πραγματοποιήθηκε η 7η τελετή απονομής των διακρίσεων "Committed to Excellence...

Περισσότερα

Σήμερα

Σήμερα

Η Γενική Συνέλευση του Τμήματος στη συνεδρίαση της (8-6-2011) αποφάσισε τη μετονομασία της κατεύθυνσης «Επικοινωνίας» σε κατεύθυνση «Επ...

Περισσότερα