2000-2004

2002: Το "Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ" μετονομάζεται σε "Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας". Με μέσο όρο νέων εγγραφών 189 φοιτητών κάθε χρόνο, το Τμήμα μεγαλώνει ακόμη περισσότερο (29% σε σχέση με την προηγούμενη πενταετία). Οι βάσεις εισαγωγής στις πανελλαδικές εξετάσεις για το τμήμα κυμαίνονται στα 19000 μόρια, 20% πάνω από το μέσο όρο των βάσεων εισαγωγής όλων των τμημάτων ΑΕΙ του 5ου επιστημονικού πεδίου.

Το ακαδημαϊκό έτος 2002-03 εισάγεται νέο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με περισσότερα (40 από 38) μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου. Από αυτά τα 30 είναι κοινά για όλους, και τα υπόλοιπα 10 κατεύθυνσης (5 υποχρεωτικά και 5 επιλογής και από άλλες κατευθύνσεις ή γενικού περιεχομένου). Ταυτόχρονα οι κατευθύνσεις μειώνονται σε 2, μία κατεύθυνση "Μάρκετινγκ" και μία "Επικοινωνίας". Επιπλέον, όλοι οι φοιτητές εγγραφής μέχρι και το ακαδ. έτος 2008-2009 υποχρεούνται να παρακολουθήσουν επιτυχώς έξι μαθήματα μιας από τις τρεις ξένες γλώσσες που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο: Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά. Δίνεται η δυνατότητα Εκπόνησης Εργασίας Πρακτικής Εφαρμογής, με σκοπό τη μελέτη σε βάθος ενός θέματος που απασχολεί τις σύγχρονες επιχειρήσεις στο χώρο του Μάρκετινγκ ή της Επικοινωνίας, προκειμένου ο φοιτητής να εφαρμόσει στην πράξη τις θεωρητικές γνώσεις που απέκτησε κατά τις σπουδές του στο Τμήμα. Η Εκπόνηση Εργασίας Πρακτικής Εφαρμογής μπορεί να αντικαταστήσει ένα μάθημα επιλογής κατά το τέταρτο έτος σπουδών του φοιτητή.

< προηγούμενο επόμενο >