Έχοντας αναλάβει καθήκοντα Αναπληρωτή Καθηγητή του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) της τότε ΑΣΟΕΕ τον Ιανουάριο του 1986, προερχόμενος από το τμήμα Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Strathclyde, Σκωτίας, ένας από τους στόχους που είχα θέσει ήταν η ανάπτυξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

Το πρώτο βήμα ήταν η δημιουργία ειδίκευσης Μάρκετινγκ στο πρόγραμμα σπουδών του ΟΔΕ την οποία αναπτύξαμε και υλοποιήσαμε με τον αγαπητό συνάδελφο Νίκο Παπαβασιλείου.

Στη συνέχεια και συγκεκριμένα το 1989, η μετονομασία της ΑΣΟΕΕ σε Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών έδωσε την ευκαιρία δημιουργίας νέων τμημάτων, μεταξύ αυτών και του τμήματος Διοικητικής των Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ για το οποίο υπήρχαν έντονες αντιδράσεις. Μαζί με τους αγαπητούς συναδέλφους του νεοσύστατου τότε τμήματος, αγωνιστήκαμε περισσότερο από δύο χρόνια για να ενταχθεί το τμήμα στο Μηχανογραφικό Δελτίο που συμπληρώνουν οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων.

Ένα βράδυ του Φεβρουαρίου το 1992, άκουσα στις βραδινές ειδήσεις ότι ένα από τα νέα τμήματα που περιλαμβάνονται στο Μηχανογραφικό Δελτίο για το ακαδημαϊκό έτος 1992/ 93 ήταν και το δικό μας τμήμα μετονομαζόμενο σε τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ.

Η χαρά μου ήταν πάρα πολύ μεγάλη και μπορώ να πω ότι το άκουσμα της σχετικής είδησης έχει καταγραφεί στη μνήμη μου ως μία από τις πιο ευχάριστες στιγμές της ζωής μου. Πράγματι αναπολώντας τα είκοσι αυτά χρόνια λειτουργίας του τμήματος, πιστεύω ότι οι προσπάθειες μας άξιζαν τον κόπο γιατί δώσαμε στη ελληνική κοινωνία ένα Πανεπιστημιακό τμήμα που είχε ανάγκη η ελληνική οικονομία, με διεθνή επιστημονική καταξίωση και στο οποίο κυριαρχεί η αξιοκρατία, η αλληλεγγύη και οι άριστες ανθρώπινες σχέσεις.

Εξ’ άλλου είμαστε από τα πρώτα Πανεπιστημιακά τμήματα πανελλαδικά που αξιολογήθηκε από την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) και από τα ελάχιστα τμήματα που έχουν καθορίσει κριτήρια για την εκλογή και εξέλιξη των μελών ΔΕΠ.

Χρόνια μας Πολλά.

Γεώργιος Αυλωνίτης
Καθηγητής, Πρόεδρος Τμήματος, Μ&Ε, ΟΠΑ